سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف
سکه نیوز

سکه نیوز

آخرین اخبار بازار سکه و ارز، قیمت روز بازار ، ارائه تحلیل و مشاوره توسط گروه ایران صراف

بهای نفت در بازارهای آسیا کاهش یافت

بهای نفت در معاملات صبح امروز (دوشنبه) آسیا ،به علت نگرانی بازار از امکان ناتوانی بی‌سابقه آمریکا در پرداخت بدهی، کاهش یافت.

بر همین اساس بهای هر بشکه نفت خام سبک شیرین آمریکا برای تحویل در ماه نوامبر 26 سنت کاهش یافت و به 101 دلار و 76 سنت رسید.

 

 

نفت خام برنت دریای شمال برای تحویل در ماه نوامبر هم 20 سنت کاهش یافت و بشکه‌ای 111 دلار و 8 سنت معامله شد.
دزموند شوئا از تحلیل‌گران شرکت کارگزاری سی.ام.سی مارکتز در سنگاپور در باره افزایش سقف بدهی آمریکا می‌گوید اکنون توپ در زمین سناتورها است و دست اندر کاران بازار امیدوارند جمهوری‌خواهان میانه رو بدون چشم داشت از افزایش سقف بدهی حمایت کنند.
باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و نمایندگان کنگره باید تا روز پنجشنبه در باره افزایش سقف بدهی این کشور به توافقی دست یابند در غیر این صورت آمریکا با ناتوانی بی‌سابقه در باز پرداخت بدهی روبه رو خواهد شد.
سرنوشت دلار آمریکا به مذاکرات چند تن از نمایندگان کنگره آمریکا و به ویژه سنا، بستگی دارد . مذاکرات در این خصوص از روز شنبه بین جمهوری‌خواهان و دموکرات‌های سنا آغاز شده است. 
همه بر این باورند ناتوانی در بازپرداخت بدهی‌ها، یک فاجعه خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از سنگاپور، روز جمعه بهای نفت به علت پیش بینی‌ در افزایش عرضه نفت جهانی کاهش یافت.
روز جمعه در بورس کالای نیویورک (نایمکس) بهای هر بشکه نفت خام سبک شیرین آمریکا برای تحویل در ماه نوامبر 99 سنت کاهش یافت و به 102 دلار و 2 سنت رسید.
در همین روز در بازار لندن هم بهای نفت خام دریای شمال برای تحویل در ماه نوامبر 52 سنت کاهش یافت و بشکه‌ای 111 دلار و 28 سنت معامله شد.


منبع:واحد مرکزی خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد